martes, 31 de diciembre de 2013

Happy New Year! and Thanks for this year!




It has been a year full of emotions and new experiences. I have been invited to some fashion shows and events, I am thirty years-old, I got married! And I am studying what I like and love to be my job! I wish my dreams come true in few years and see my blogs grow little by little. I want to thank all the support my followers give me in Google+, Twitter, Bloglovin and Instagram, my friends too as they always trust in me and tell me I can reach my dreams and my family because they are very important in my life. I want to share with you lots of things, experiences and the surprises that life can bring me!!! :)
Happy New Year! I wish all your dreams come true!! Thanks!! Kisses!! 
________________________________________

Este ha sido un año lleno de emociones y nuevas experiencias. Me invitaron a algunos desfiles y otros eventos, cumplí los treinta, me casé! y estoy estudiando para poder dedicarme a lo que me gusta y me apasiona! Espero poder cumplir mis sueños en los próximos años y ver mis blogs crecer poco a poco. Quería agradecer a mis seguidores en Google+, en Twitter e Instagram todo el apoyo que me dais, además de mis amig@s que creen en mi y en que puedo alcanzar mis sueños y me dan ánimos para seguir, en mi familia que es un pilar muy importante en mi vida. Espero poder compartir con todos vosotros un año más y otro y otro! Y muchas más experiencias y las sorpresas que me depare la vida!!! :) 
Feliz Año Nuevo! Y que todos vuestros deseos se hagan realidad!! Gracias!! Muak!