domingo, 14 de abril de 2013

Finally I found it



After the disaster of the dress I wanted was not available, I tried to find a new one, but I felt so sad... I went shop after shop and tried on many dresses. And yesterday, I said: "Today I will take a decision... I will choose from the beautiful dresses I tried before although they are not special". And I went to the last shop I knew... I chose the dresses to try on and then... First dress, "it's nice" and second dress "oohh my!!!! Love it!!!" :D
I tried the rest of dresses in case I liked another one, and another was beautiful, but only beautiful... Oohh yes baby! I have my dress!!! It's name is Paris from Aire Barcelona. 
Thanks to Ainhoa, the girl from the shop, because she was so kind and nice and thanks to my mom because she want to buy it for me! Love you mama!!
_______________________________________

Después del desastre de que el vestido que quería no estaba disponible, intenté encontrar un nuevo vestido, pero estaba triste... Fui tienda tras tienda y probé muchos vestidos. Y ayer me dije: "Hoy tomo la decisión... Elegiré de los vestidos que me gusten". Y fui a la última tienda que conocía... Elegí los vestidos para probármelos y entonces... Primer vestido, "es bonito" y segundo vestido "oohhh Diooos!! Me encanta!!!" :D
Me probé el resto de los vestidos por si acaso, y otro era bonito, pero sólo bonito... Así que, siiii baby! Tengo vestido!!!! El nombre del vestido es París de Aire Barcelona.
Gracias a Ainhoa, la chica de la tienda, por tratarnos muy bien y amablemente y gracias a mi mamá por querer comprarme el vestido! Te quiero mami!!






Do you like it?/Os gusta?